Συχνές ερωτήσεις
Στη σελίδα αυτή θα βρείτε τις συχνότερες ερωτήσεις διατυπωμένες από τους πελάτες μας. Σε περίπτωση που δεν βρείτε απάντηση στο ερώτημά σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Στοιχεία επικοινωνίας στην σελίδα "Επικοινωνία".
Τιμολόγηση και προσφορές
Οι τιμές σας περιλαμβάνουν Φ.Π.Α;
Όλες οι τιμές που παρουσιάζονται στις σελίδες μας συμπεριλαμβάνουν τον ΦΠΑ. Για ορισμένες περιοχές της Ελλάδας για τις οποίες ισχύουν μειωμένοι συντελεστές ΦΠΑ και εφόσον εκδοθεί τιμολόγιο για την παραγγελία σας, τότε οι τιμές των προϊόντων θα είναι χαμηλότερες από τις αναγραφόμενες κατά τον μειωμένο ΦΠΑ. Εάν επιθυμείτε να κόψουμε τιμολόγιο παρακαλούμε επιλέξτε τη σχετική επιλογή και συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία για την έκδοση τιμολογίου
Έχετε την χαμηλότερη τιμή της αγοράς ;
Η συνεχής προσπάθεια μας είναι να προσφέρουμε σε εσάς τα προϊόντα στην καλύτερη δυνατή τιμή.
Για τον λόγο αυτό το moto-accessories.gr Κάθε μήνα ερευνά την ελληνική αλλά και ευρωπαϊκή αγορά, συγκρίνοντας τις επίσημες τιμές καταλόγου με τις τιμές καταστημάτων από χώρες της Ε.Ε με νόμισμα το ευρώ (τελικές τιμές οπως φθάνει το προϊόν στο καταναλωτή). Με κριτήριο τις μηνιαίες συγκρίσεις το moto-accessories αναπροσαρμόζει, εφόσον αυτό είναι δυνατό τις δικές του τιμές .
Τι είναι οι προσφορές του μήνα;
Με στόχο την διαφήμιση του moto accessories.gr και την δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, κάθε μήνα επιλέγουμε μια ομάδα προϊόντων που προσφέρουμε σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές
Τα προϊόντα του Stock House είναι καινούργια ;
Για την δημιουργία ενδιαφέροντος σε προϊόντα προηγούμενων εμπορικών περιόδων, προσφέρουμε αυτά τα προϊόντα σε πραγματικά πολύ ειδικές τιμές. << όλα τα προϊόντα στην κατηγορία Stock House είναι καινούργια με τις συσκευασίες των κατασκευαστών >> Αναζητήστε τις ευκαιρίες με επώνυμα προϊόντα για σας και την μηχανή σας
Πλοήγηση & Αγορές
Μπορώ να αγοράσω από το φυσικό σας κατάστημα τα προϊόντα του e shop ;
Αν θέλετε να κάνετε τις αγορές σας από το φυσικό μας κατάστημα οι τιμές είναι οι ίδιες! Σημειώστε, για την καλλίτερη εξυπηρέτηση σας μπορείτε να Χρησιμοποιήσετε το καλάθι αγορών με την επιλογή παραλαβή από το κατάστημα η τις παρακάτω επιλογές παραγγελίας, με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζετε κράτηση για εσάς για τα ετοιμοπαράδοτα προϊόντα και για τα μη διαθέσιμα μας δίνεται τον χρόνο να τα προμηθευτούμε άμεσα και να γίνει κράτηση για σας
Πως μπορώ να παραγγείλω ένα προϊόν που με ενδιαφέρει;
Αφού βρείτε το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε έχετε τρεις επιλογές να το παραγγείλετε, μέσο της σελίδας μας πατώντας την επιλογή προσθήκη στο καλάθι , τηλεφωνικά η με Email (μην ξεχάσετε να γράψετε τα πλήρη στοιχεία για την αποστολή)
- Παραγγελία μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. όλο το εικοσιτετράωρο 365 ημέρες τον χρόνο
- Παραγγελία μέσω τηλεφώνου: 210-9560760 / 210 9560033 ( εργάσιμες ημέρες και ώρες).
- Παραγγελία μέσω φαξ η Email : Μπορείτε να στείλετε την παραγγελία σας στο φαξ 210 9579129 όλο το εικοσιτετράωρο, στην οποία πρέπει να αναγράφονται πλήρες τίτλοι προϊόντων "μην ξεχάσετε να γράψετε τα πλήρη στοιχεία για την αποστολή"
Πως μπορώ να χρησιμοποιήσω το καλάθι αγορών;
Αφού πατήσετε την επιλογή προσθήκη στο καλάθι, αυτόματα μεταφέρετε το προϊόν και μεταφέρεστε στο καλάθι σας, στη συνέχεια μέσα από μια διαδικασία τεσσάρων ενεργειών ολοκληρώνεται η παραγγελία σας >Βήμα 1ο α) Επιλέξτε την επιθυμητή ποσότητα στα προϊόντα που θέλετε β) Επιλέξτε τoν τρόπο αποστολής που επιθυμείτε και πατήστε αγορά για να συνεχίσετε >Βήμα 2ο Εισάγεται τα στοιχεία σας (εάν είστε ήδη μέλος του M.A κάντε μόνο σύνδεση εάν δεν έχετε κάνει) >Βήμα 3ο Επιλέξτε τρόπο πληρωμής που επιθυμείτε για να υπολογιστή το τελικό σύνολο >Βήμα 4ο Πατήστε ολοκλήρωση παραγγελίας
Πως μπορώ να πληρώσω;
Πληρωμή στην έδρα μας
Με τον τρόπο αυτό παραλαμβάνετε από το κατάστημα μας Δοϊράνης 95 στην Καλλιθέα. και πληρώνετε την ώρα της παράδοσης.
Πληρωμή με την μέθοδο αντικαταβολής *
Ξοφλήστε την παραγγελία σας με την παραλαβή από το κατάστημα των ΕΛΤΑ η την courier με παράδοση στο χώρο σας. *( υπηρεσία με χρέωση και από τις δυο μεταφορικές εταιρείας με κόστος 3 ευρώ )
Πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Αφού κάνετε την παραγγελίας σας συγκεντρώνουμε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, επικοινωνούμε είτε τηλεφωνικά, είτε με e mail ή φάξ για επιβεβαίωση και ενημέρωση λεπτομερώς για το συνολικό ποσό με τα έξοδα αποστολής και σας δίνουμε τα στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών που μπορείτε να καταθέσετε . Η παραγγελία σας θα είναι έτοιμη και θα αποσταλεί μετά τη λήψη του συνολικού ποσού σε λογαριασμό μας .
Τροποι αποστολής
Με ποιες εταιριες αποστελεται ;
- 1). Ταχυδρομικώς
- 2). Με ταχυμεταφορά των ΕΛΤΑ (πορτα-πορτα )
- 3). Με courier της επιλογης σας *
* Επιλογή με προπληρωμή σε τραπεζικό λογαριασμό πριν την αποστολή η με την μορφή αγοράς από την courier που θα επιλέξετε Η επιλογή του τρόπου αποστολής γίνεται στο πρώτο βήμα της διαδικασίας της παραγγελίας στο καλάθι αγορών
Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;
Αποστολή δεμάτων μέσω Ελληνικού ταχυδρομείου και ταχυμεταφορών Πόρτα–Πόρτα
- 1) Χαμηλό τιμολόγιο
- 2) Επίδοση και παραλαβή και στο πιο απομακρυσμένο σημείο της χώρας χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση
Ταχυδρομικως
1) Αποστολές σε όλη την Ελλάδα με βάρος έως 3 Kg |
4,00 € |
2) Για δεματα μεγαλυτερα των 3 Kg για κάθε επιπλεον Κg + |
0,60 € |
Ταχυμεταφορά με Πόρτα – Πόρτα
1) Αποστολές σε όλη την Ελλάδα με βάρος έως 5 Kg |
5,00 € |
2) Για δεματα μεγαλυτερα των 5 Kg για κάθε επιπλεον Κg + |
0,70 € |
Παράδοση στην πόρτα σας εφόσον η περιοχή σας βρίσκετε σε αστικό κέντρο με ενεργό κατάστημα Πόρτα – Πόρτα . Για το δίκτυο της εν λόγω εταιρείας δείτε εδώ. Σε μέρη που δεν υποστηρίζεται η υπηρεσία με παράδοση στην πόρτα σας η μεταφορά θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εργάσιμη μέρα με παράδοση στο κοντινότερο κατάστημα των ΕΛΤΑ της περιοχή σας ( θα παραλάβετε από τον ταχυδρόμο ειδοποιητήριο άφιξης στα ΕΛΤΑ. Το προσκομίζεται στο κατάστημα και παραλαμβάνεται το δέμα σας)
Υπηρεσία αντικαταβολής + 3 ευρώ (Αυτή η χρέωση επιβάλλεται από τις εταιρίες και δεν φτάνει σε μας ) . Οι παραπάνω τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α
Σημείωση: Για δέματα μεγάλου όγκου (περιπτώσεις ελαφρών δεμάτων με μεγάλο όγκο), οι εταιρίες ταχυμεταφορών (courier) υπολογίζουν το κόστος μεταφοράς με σύστημα ογκομέτρησης Διεθνούς Οργάνωσης Εναέριων Μεταφορών ΙΑΤΑ ( Αν το ογκομετρικό βάρος του δέματος είναι μεγαλύτερο του πραγματικού τότε η χρέωση γίνεται με βάση το ογκομετρικό βάρος).
Τα Διεθνή Ογκομετρικά Βάρη υπολογίζονται με τη χρήση του ακόλουθου τύπου: Ογκομετρικό Βάρος (σε χιλιόγραμμα) = (Μήκος x Πλάτος x ΄Υψος σε εκατοστά) / 5000
Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικά παραδείγματα χρεώσεων αναρτημένα σε ξεχωριστή σελίδα. Πατήστε εδώ. για να μεταφερθείτε στην σχετική ιστοσελίδα
Είδος για αποστολή |
Πραγματικό βάρος σε Κg |
Διαστ. Συσκευσίας υπολογισμός σε Κg |
Χρέωση ΕΛΤΑ |
Χρέωση courier |
Κράνος |
2.0 Κg |
300X350X270 ÷ 5000= 5,670 Κg |
2.0 Κg |
6.0 Κg |
Μπότες (Touring) |
1.8 Κg |
350X450X120÷5000=3,780 Κg |
2.0 Κg |
4.0 Κg |
Μπουφάν (cordura) |
2.4 Κg |
400Χ600X160÷5000=7,680 Κg |
3.0 Κg |
8.0 Κg |
Μπαγκαζιέρα (μεσαία) |
4,5 Κg |
400X500X320÷5000=12,800 Κg |
5.0 Κg |
13.0 Κg |
Μπαγκαζιέρα (μεγάλη) |
5.6 Κg |
500X600X350÷5000=16,000 Κg |
6.0 Κg |
21.0 Κg |
Ζελατίνα Φέρινγκ (μικρή) |
2.5 Κg |
500X500X250÷5000=12,500 Κg |
3.0 Κg |
13.0 Κg |
Ζελατίνα Φέρινγκ (μεγάλη) |
3.5 Κg |
500X800X300÷5000=24,000 Κg |
4.0 Κg |
24.0 Κg |
Σε πόσο χρόνο γινεται η αποστολη ;
Ο χρόνος αποστολης εξαρτάται συνήθως από το φόρτο εργασίας τη συγκεκριμένη περίοδο και την διαθεσιμότητα των προϊόντων που έχετε επιλέξει. Η προσπάθειά μας είναι η αποστολή των παραγγελιών να γίνεται άμεσα ακολουθούντας την εξής διαδικασία:
> Ενημερωνόμαστε για την παραγγελία σας και αν χρειασθεί επικοινωνούμε για επιβεβαίωση και τυχόν διευκρινήσεις
>Συγκεντρώνουμε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, τα συσκευάζουμε αναλόγως και είναι έτοιμα για αποστολή άμεση (όταν τα προϊόντα είναι διαθέσιμα στην αποθήκη μας). Αν δεν είναι διαθέσιμα τα αναζητάμε από τον προμηθευτή μας και σε 1εως 3 εργάσιμες ημέρες είναι έτοιμα για αποστολή. Σε πιθανή έλλειψη θα σας ενημερώσουμε έγκαιρα αν επιθυμείτε η παράδοση να εκτελεστεί σε στάδια ή ολοκληρωμένη με καθυστέρηση χρόνου ή να ακυρωθεί τμήμα ή και ολόκληρη η παραγγελία.
Ποιος είναι ο χρονος παραδοσης;
Ταχυδρομικώς
Ο συνήθης χρόνος είναι 3 έως 6 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που θα τα παραλάβει η υπηρεσία των ΕΛΤΑ.
Ταχυμεταφορά πόρτα-πόρτα
Ο χρόνος παράδοσης είναι την επόμενη εργάσιμη ημέρα . Τα εμπορεύματα έρχονται συστημένα και απαιτείται υπογραφή. Βεβαιωθείτε ότι κάποιος θα είναι παρών στην διεύθυνση αποστολής που θα επιλέξετε.
Σημείωση: Η δυνατότητα παράδοσης το Σάββατο από τον μεταφορέα (courier) έχει επιπλέον χρέωση 70%.
Αν παρατηρήσετε κάποια καθυστέρηση, Εάν δεν λάβετε το εμπόρευμά σας μέσα στον αναμενόμενο χρόνο, μπορείτε να αναζητήσετε το δέμα σας η να μας ενημερώσετε.
Κάθε αποστολή έχει έναν μοναδικό κωδικό με τον οποίο μπορεί ο πελάτης να αναζητήσει το δέμα του ανά πάσα στιγμή από την ώρα που έχει φύγει από την εταιρία. Σε κάθε περίπτωση είμαστε υποχρεωμένοι να παρέχουμε αυτόν τον αριθμό στον πελάτη όποτε μας ζητηθεί.
Πως θα ξέρω πότε να είμαι στο σπίτι/γραφείο για να παραλάβω ;
Αποστολή με ταχυμεταφορά (courier)
Συνήθως η παράδοση από την courier γίνεται τις πρωινές ώρες. Εάν δεν σας βρούνε στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει θα αφήσουν σημείωμα άφιξης του δέματος και τα στοιχεία επικοινωνίας για την παραλαβή.
Εάν επιθυμείτε συγκεκριμένη ζώνη ωρών παράδοσης παρακαλούμε να μας ενημερώσετε
Αποστολή με ταχυδρομείο (ΕΛΤΑ). Παραλαμβάνετε από το ταχυδρομείο που εξυπηρετεί την περιοχή της διεύθυνσης που μας δώσατε. ο ταχυδρόμος σας αφήνει σημείωμα άφιξης του δέματος. Με αυτό πηγαίνετε στο ταχυδρομείο σας και παραλαμβάνετε το δέμα σας
Εάν δεν λάβετε το σημείωμα άφιξης στον αναμενόμενο χρόνο
Σας ενημερώνουμε με e mail για τον μοναδικό αριθμό του δέματος και λινκ σύνδεσης με τα ΕΛΤΑ που μπορείτε να βλέπετε την αποστολή και την εξέλιξη της αποστολης. Με την άφιξη στα ΕΛΤΑ της περιοχή σας μπορείτε με τον μοναδικό κωδικό να παραλάβετε το δέμα σας (αν η ενημερωση καθυστερει, μπορειτε να αναζητησετε το δεμα σας για παραλαβη με τον μοναδικό αριθμό του δέματος από το ταχυδρομειο της περιοχης σας )
Τι πρέπει να ελέγξω κατά την παραλαβή ;
Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας από το courier, θα πρέπει να ελέγξετε τα παρακάτω στοιχεία :
Το πακέτο να μην είναι χτυπημένο, παραβιασμένο ή βρεγμένο. Σε περίπτωση που μια απ’ αυτές τις περιπτώσεις συμβαίνει, θα πρέπει να ενημερώσετε τον courier. Η παραλαβή του πακέτου χωρίς ενημέρωση του courier για τα προβλήματα του πακέτου, σημαίνει αποδοχή τυχόν προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί στο προϊόν κατά τη μεταφορά του.
Η απόδειξη αγοράς θα είναι μαζί με τα συνοδευτικά χαρτιά της αποστολής της courier . Ενώ στην αποστολή με τα ΕΛΤΑ η απόδειξη θα είναι μέσα στο πακέτο μαζί με τα προϊόντα της παραγγελίας
Η παραγγελία σας
Πως ενημερώνομαι για την κατάσταση της παραγγελίας μου ;
Αν θέλετε να παρακολουθείτε την εξέλιξη τις παραγγελίας σας μπορείτε να βλέπετε τα στάδια της εξέλιξης μέσα από τον λογαριασμό σας με την επιλογή " Κατάσταση παραγγελιών“
Πως θα γνωρίζω την διαθεσιμότητα των προϊόντων που έχω παραγγείλει ;
Αν κάποια από τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμα, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω e-mail ή/και τηλεφώνου, εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, ώστε να σας ενημερώσουμε για τον πιθανό χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον προμηθευτή και την παράδοσή του σε εσάς. Στην περίπτωση αυτή, έχετε τη δυνατότητα, εφόσον κρίνετε ότι το χρονικό αυτό διάστημα δεν σας ικανοποιεί, να ζητήσετε την ανάκληση παραγγελίας του εν λόγω προϊόντος, να εκτελεστεί σε στάδια ή ολοκληρωμένη με καθυστέρηση χρόνου ή να κρατηθεί εκκρεμή η να ακυρωθεί τμήμα ή και ολόκληρη η παραγγελία.
Ποια είναι τα στάδια που περνά η παραγγελία μου ;
Πρώτο στάδιο < επεξεργασία > ενημερωνόμαστε για την παραγγελία σας και αν χρειασθεί επικοινωνούμε για επιβεβαίωση
Δεύτερο στάδιο < Συσκευασία > Συγκεντρώνουμε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, τα συσκευάζουμε αναλόγως, συμπληρώνουμε τα συνοδευτικά παραστατικά και είναι έτοιμα για αποστολή
Τελικό στάδιο < ολοκλήρωση > Η παραγγελία σας ολοκληρώθηκε και απεστάλη. Για τις αποστολές με ΕΛΤΑ σας ενημερώνουμε με e mail για τον αριθμό αποστολής των ΕΛΤΑ και λινκ σύνδεσης που μπορείτε να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της διαδρομής για την παραλαβή του δέματος από το κατάστημα των ΕΛΤΑ της περιοχής σας
Η παραγγελία μου έχει καθυστέρηση ?
Σε περιπτώσεις με φόρτο εργασίας που εκτιμούμε τον χρόνο προετοιμασίας να ξεπερνά τις 3-4 εργάσιμες ημέρες σας ενημερώνουμε με e mail για την καθυστέρηση και τον εκτεινόμενο χρόνο της ολοκλήρωσης και αποστολής
Σε πιθανή έλλειψη προϊόντων θα σας ενημερώσουμε έγκαιρα αν επιθυμείτε η παράδοση να εκτελεστεί σε στάδια ή ολοκληρωμένη με καθυστέρηση χρόνου ή να κρατηθεί εκκρεμή η να ακυρωθεί τμήμα ή και ολόκληρη η παραγγελία.
Δεν έχω λάβει ακόμα την παραγγελία μου?
Μετά την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιβεβαιώνει την παραγγελία σας. Εάν -για οποιοδήποτε λόγο - θεωρείτε ότι η παραγγελία σας δεν έχει υποβληθεί σε επεξεργασία δεδομένου ότι το αναμένατε ή δεν έχετε λάβει το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας
Κάθε αποστολή έχει έναν μοναδικό κωδικό με τον οποίο μπορεί ο πελάτης να αναζητήσει το δέμα του ανά πάσα στιγμή από την ώρα που έχει φύγει από την εταιρία. Σε κάθε περίπτωση είμαστε υποχρεωμένοι να παρέχουμε αυτόν τον αριθμό στον πελάτη όποτε μας ζητηθεί.
Εάν δεν λάβετε το εμπόρευμά σας μέσα στον αναμενόμενο χρόνο, ζητάμε να μας ενημερώσετε εντός του διαστήματος 10 ημερών από την ημερομηνία παραγγελίας σας.
Όταν δεν γίνεται επιβεβαίωση της παραγγελίας?
Αφού έχετε στείλει την παραγγελία σας, θα λάβετε μια επιβεβαίωση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με το ID της παραγγελειας σας . Αυτή η επιβεβαίωση στέλνεται εντός μερικών λεπτών αφότου έχει γίνει μια παραγγελία.
Εάν δεν λάβετε αυτήν την επιβεβαίωση, οφείλεται πιθανώς είτε σε ένα τεχνικό πρόβλημα είτε σε ένα λάθος στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (π.χ. τύπο). Σε αυτήν την περίπτωση, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας
Τεχνικά προβλήματα με την παραγγελία σας?
Παραγγέλνοντας μέσω του moto-accessories.gr δεν αντιμετωπίζεται κανένα πρόβλημα με τους περισσότερους διακομιστές (π.χ. mozilla, Internet Explorer, Opera).
Εάν έχετε τεχνικά προβλήματα, παρακαλώ ενημερώστε μας, μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, με τις λεπτομέρειες συμπεριλαμβανομένων κάποιων πληροφοριών σχετικά με ποιο διακομιστή χρησιμοποιείτε και θα προσπαθήσουμε να διορθώσουμε το πρόβλημα όσο πιο γρήγορα μπορούμε.
Επιστροφές και εγγύηση προϊόντων
Επιστροφή και αντικατάσταση
Σε κάθε περίπτωση αλλαγής προϊόντος είναι απαραίτητη η επικοινωνία με τον υπεύθυνο παραγγελιών οπού συμφωνείτε η αποδοχή της επιστροφής και ο τρόπος αποστολής του προϊόντος με τόπο παράδοσης την έδρα μας, συνοδευόμενο με τα σχετικά έγγραφα, αποστολής και αγοράς (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και σε διάστημα 20 ημερών από την έκδοση του παραστατικού. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή το προϊόν να είναι άθικτο να έχει την αρχική συσκευασία άθικτη, να μην έχει χρησιμοποιηθεί η τοποθετηθεί.
Για τυχόν λάθος εκτέλεσης της παραγγελίας σας εφόσον μας ενημερώσετε το moto-accessories.gr εγγυάται την αντικατάσταση
Έξοδα αποστολής
Τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Εξυπακούεται ότι σε τυχόν λάθος αποστολής από το moto-accessories, όλα τα μεταφορικά επιβαρύνουν την εταιρία μας και όχι τον πελάτη.
Χρήματα δεν επιστρέφονται πάρα μόνο σε περίπτωση αδυναμίας της εταιρίας μας να καλύψει τυχόν έλλειψη.του προϊόντος .
Ευθύνη του αγοραστή
Ο πελάτης έχει την επιλογή να μην αποδεχτεί την παραλαβή αν η συσκευασία είναι αλλοιωμένη ή έχει ανοιχτεί κατά την μεταφορά.
Σε περίπτωση αποδοχής του δέματος από τον πελάτη, το moto-accessories,gr δεν έχει καμία υποχρέωση να προβεί σε αλλαγή τυχόν κατεστραμμένου είδους ή αντικατάσταση τυχόν απώλειας αφού τα εμπορεύματα ταξιδεύουν πάντα με ευθύνη του αγοραστή .
Εγγύηση προϊόντος *
Το moto-accessories,gr είναι υποχρεωμένο να τηρεί τους όρους εγγύησης που δίνει η εκάστοτε αντιπροσωπεία στα επώνυμα είδη και να διευκολύνει ως ενδιάμεσος την αλλαγή η την επιδιόρθωση τυχόν ελαττωματικού προϊόντος σύμφωνα με τους ορούς εγγύησης.
* Εφόσον το προϊόν καλύπτεται από εγγύηση κατασκευαστή με απαραίτητη προϋπόθεση η προσκόμιση του πρωτότυπου παραστατικού αγοράς με τα συνοδευτικά έγγραφα της εγγυησης .
Προσωπικά δεδομένα
Ποιο είδος πληροφοριών διατηρεί το moto-accessories.gr ;
Όλα τα προσωπικά δεδομένα φυλάσσονται σε πλήρη εμπιστοσύνη.
Χρησιμοποιούμε τις προσωπικές πληροφορίες που μας δίνετε - όπως οι διευθύνσεις των σπιτιών σας και η διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου - μόνο για να:
Αποστείλουμε τις παραγγελίες σας
Να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας σε περίπτωση που χρειάζετε επιβεβαίωση είτε διευκρίνιση επί της παραγγελίας σας
Να σας κρατάμε ενήμερους για την παραγγελία σας
Να σας ενημερώνουμε με τις νέες προσφορές μας
Πρόσβαση μέλους στα προσωπικά δεδομένα
Έχετε δυνατότητα να έχετε πρόσβαση οποτεδήποτε στα προσωπικά σας δεδομένα είτε για έλεγχο, είτε για διόρθωση και αλλαγή